Alfou Informa

Fòrum dels veïns de Sant Julià d' Alfou.

No estás conectado. Conéctate o registrate

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo  Mensaje [Página 1 de 1.]

Ferran

Admin
Sembla una broma de mal gust, però és veritat. Després de més de dos anys portant la pàgina de la urbanització, i d' haver-la fet integrament de manera gratuita i desinteresada, veig com el passat divendres, al anar a penjar una nova notícia, la pàgina antiga havia estat eliminada i substituida per una de nova, a més d' haver-me eliminat les claus d'accès al Panell de Control del Web. Naturalment, jo no estic molets per el canvi de disseny del web, ni per el fet d' haver estat desabilitat com a administrador. Entenc que els webs s' han de anar renovant. A mi el que m' ha molestat es que s' hagi fet el canvi sense tenir el detall de comunicar m'ho, el respecte a la feina desinteresada de la gent mereix al menys una trucada de telèfon o un simple correu electronic informant-ne.
La veritat es que conductes com aquesta diuen molt poc de bo, de les persones que integren la Junta. Probaplement, molts dels seus integrans fins i tot desconeguin el que ha pasat.
En fi, donen ganes de no fer res més per la Junta.

Ver perfil de usuario http://alfou.gratis-foro.org

2 Es correcte, i no tens que enfadar-te el Vie Dic 10, 2010 11:36 am

Hola Ferran,
Es correcte , es va decidir amb junta treure’t l’administració de la pag web .
Tots estem agraïts per la feines fetes quan eres membre de la junta, entre elles la pagina, però ja no era lògic que no sent membre la seguissis gestionant.
El mes normal es que la pag oficial de l’urbanització la porti la junta, i pugui ficar el que ella cregui.
Pq , doncs com tu mateix et queixes de que no t’informéssim, es el mateix que feies tu amb els continguts, que no consultaves amb la junta el que volies ficar.
Però has pogut observar que el fòrum segueix obert , pq tothom pugui penjar les noticies o opinions , com has fet tu. I ho puguis seguint fent.
Potser si que no hauria costat res una trucada, però el mateix dic a l’inversa.
No vull que et pensis que estem encontra teva , com s’insinua en el text que has escrit. Al contrari esperem seguint contant amb tu i espero que tu amb nosaltres, per els interessos de l’urbanització .
Mes ara que amb el projecte que heu iniciat amb el partit, em de caminar de costat.
Sentim haver-te desil•lusionat, però tu ens coneixes i saps que no tenim cap mala intenció quan prenem decisions ,però les decisions s’han de prendré agradin mes o menys a uns o altres.

Ver perfil de usuario

Ferran

Admin
Des de l' any 2008 he portat l' administració del Web de la Urbanització, des de el 2008 he anat penjant a la pàgina d' Alfou les notícies referides a les obres i actuacions fetes per la Junta d' Alfou. Mai se'm va dir que abans de penjar-les havia de informar a la Junta. Aquest any, s' han penjat 13 notícies referides a la urbanització, i des de que vaig deixar la Junta a l' abril d' aquest any, s' han afegit les notícies següents: - Dos relatives a les obres de la carretera de Llinars a Alfou, dos més de les obres de la Rectoria, IV cinturó, Plataforma Stop Karting, Convocatória sessió ordinaria Ajuntament de Sant Antoni, Recurs contenciós Adm del Ajuntament contra el Circuit de Karts, i Ban del Ajuntament. Han passat 8 mesos des de que vaig marxar,i avui tinc la primera notícia que us tenia que demanar el vist i plau per posar les esmentades notícies.
¿Però, m' heu enviat alguna vegada informació o documentació de les activitats, obres o serveis que heu acordat per tal que jo poguès publicar-les al web?.NO. Com que mai m' heu fet arrivar cap notícies , m' he tingut que anar espavilant jo sol, fent les fotos, buscant la informació o preguntant a la gent de la Brigada com anaven les obres en curs.Ara resulta que he obrat malament i d' esquenes a la Junta, ja que no us vaig informar.
Sembla una broma de mal gust.

Ver perfil de usuario http://alfou.gratis-foro.org

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba  Mensaje [Página 1 de 1.]

Permiso de este foro: