1
M'han borrat la pàgina i canviat les contrasenyes sense avisar-me. el Lun Dic 06, 2010 2:05 pm
Sembla una broma de mal gust, però és veritat. Després de més de dos anys portant la pàgina de la urbanització, i d' haver-la fet integrament de manera gratuita i desinteresada, veig com el passat divendres, al anar a penjar una nova notícia, la pàgina antiga havia estat eliminada i substituida per una de nova, a més d' haver-me eliminat les claus d'accès al Panell de Control del Web. Naturalment, jo no estic molets per el canvi de disseny del web, ni per el fet d' haver estat desabilitat com a administrador. Entenc que els webs s' han de anar renovant. A mi el que m' ha molestat es que s' hagi fet el canvi sense tenir el detall de comunicar m'ho, el respecte a la feina desinteresada de la gent mereix al menys una trucada de telèfon o un simple correu electronic informant-ne.
La veritat es que conductes com aquesta diuen molt poc de bo, de les persones que integren la Junta. Probaplement, molts dels seus integrans fins i tot desconeguin el que ha pasat.
En fi, donen ganes de no fer res més per la Junta.

La veritat es que conductes com aquesta diuen molt poc de bo, de les persones que integren la Junta. Probaplement, molts dels seus integrans fins i tot desconeguin el que ha pasat.
En fi, donen ganes de no fer res més per la Junta.